پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است
نوشته شده توسط : rshaole

پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک استبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی همراه با علائم بهبود و افزایش کیست است. بیماران کیست های کلیه، درد، فشار خون بالا و عوارض دیگر رنج می برند. و پیوند کلیه بهترین گزینه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک است؟

عمل جراحی پیوند کلیه موفقیت آمیز بدون شک می دهد بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک زندگی جدید و سالم است. با این وجود، هنوز هم بسیاری از بیماران که نمی توانند بازیابی وجود دارد، چرا؟ در مرحله اول، هر عمل جراحی پیوند کلیه با خطر عود همراه است. دوم، بیش از حد بسیاری از بیماران در انتظار پیوند کلیه، واقعا سخت است برای پیدا کردن یک کلیه مناسب است. سوم، بیماران پیوند poluchvschie در زمان، مجبور به مصرف داروهای ضد رد برای زندگی است. چهارم، هزینه پیوند کلیه برای خانواده های عادی یک بار بزرگ است. بنابراین، بیماران ممکن است درمان طبیعی تر، و سپس estterapiya میکرو چینی پزشکی را انتخاب کنید. ماده فعال در این دارو ممکن است در گردش خون دیواره کیست رسوب، به منظور نفوذ پذیری قوی از دیوار.

علاوه بر این، عناصر فعال در این دارو نیز ممکن است غیر فعال می شود سلول های اپی تلیالی کیست، می تواند ترشح مایع کیست و کیست را افزایش می دهد دیگر را مهار کند. کیست کاهش می یابد، ایسکمی کلیوی و هیپوکسی حل و فصل، عملکرد کلیه را می توان ترمیم، علائم قطعا تضعیف شود. پیوند کلیه زیرا هیچ انتخاب نهایی برای بیماران atsienty همچنین می توانید طب میکرو چینی ما را انتخاب کنید. اگر چه ما به طور کامل نمی تواند درمان این بیماری ژنتیکی را تحت کنترل موثر، بیماران می تواند همچنان به مانند مردم عادی زندگی می کنند. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: